Reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sytze Brouwer - WaarBenJij.nu Reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sytze Brouwer - WaarBenJij.nu

Reis naar Nieuw Zeeland

Door: Sytze

Blijf op de hoogte en volg Sytze

25 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi lieve mensen!!!!

Alles goed met iedereen!?? Ik hoop het wel!!

Met mij gaat het ook wel goed!!

Ik wou even vertellen over men heen reis naar Nieuw Zeeland!!

Vorige week was ik nog in Melbourne, donderdag ben ik daar weg gegaan. Ik was er eerst nog niet helemaal over uit hoe ik nou naar Sydney zou gaan reizen (moest daarheen omdat men vliegtuig daar vandaan vertrok) Ik dacht eerst, laat ik maar met het vliegtuig gaan van melbourne naar Sydney dan ben ik daar in een uurtje en heb ik ook n iet teveel gedonder.....Toen dacht ik later van: Ik heb nu 2 maanden gewerkt en niet gereisd en ik wil eigenlijk ook nog wel een beetje het 'reisgevoel' hebben zeg maar voordat ik Australie verlaat.....Dus ben ik maar me de bus gegaan!! Moest wel 12 uren in die gare bus zitten maar jah beetje slapen, muziek luisteren en wat niks doen doodt de tijd dan ook wel weer zeg maar....Ik moest om 7 uur 'savonds vanaf southern cross station midden in het centrum van Melbourne vertrekken. Ik was zoals wel es vaker best wel een beetkje laat aangekomen daar om precies te zijn 5 minuten van te voren (ze waren al op me aan het wachten) Dit kwam omdat ik nog wat mensen gedag moest zeggen en die zaten toevallig op een terrasje midden in het centrum wat ook wel weer gezellig was. Maar in ieder geval....Ik was op tijd. 7 uur vertrokken en richting Sydney. 'snachts dus een beetje muziek luisteren beetje lezen en voor de rest slapen. 'sochtends om 7 uur kwam ik aan in Sydney!! Beetje vroeg was het wel, moest een tyfes eind lopen om bij men hostel te komen en na een half uurtje lopen was ik er gelukkig!! Ben naar men kamer gegaan en heb toen maar even een paar uurtjes slaap ingehaald!!!! Op zich ook wel weer wat waard want was een stuk fitter toen ik wakker werd!! Voor de rest heb ik die dag een beetje door de stad gelopen en wat dingetjes geregeld. Go had een postpakketje opgestuurd en daar zat een super vette DVD in over het schaatsen!! Een soort van reportage over Go!!!! Dus ik dacht: Het eerste wat ik doe is een internet cafe opzoeken om die DVD te bekijken!! Maar jah overal waar ik kwam hadden ze geen computers waar je DVD's op kon afspelen....Na 2 uurtjes ongeveer vond ik er eentje!! beterrrrrrrr!!!! Was echt super leuk om die DVD te zien echt gaaf!! Dankje wel liever!!!!

Die middag moest ik ook nog f een taxi regelen voor 4 uur sochtends want men plain ging om half 7 maar moest voor een binnenlandse vlucht al 1,5 uur vantevoren inchecken omdat deze dan weer aansloot op een buitenlandse.....Want ik moest eerst naar Brisbane daar 3 uren wachten en dan naar Auckland (NZ) Vanaf Sydney dus naar Brisbane gevlogen!! Daar aangekomen dus f 3 uurtjes wachten en dan naar Auckland. Die had een half uurtje vertraging.....Kwam mij wel goed uit want ik was men Boarding pass verloren....Niet echt slim....Maar kon wel weer een nieuwe krijgen dus dat was ook allemaal weer goed afgelopen!! Toen vliegen naar Auckland iets van 3,5 uurtje. Daar aangekomen f door de douane dacht ik.....haha.....Ze lieten iedereen erdoor behalve mij en nog een fransman....Zo crimineel zie ik er ook niet uit dacht ik....maar jah.....Moest meekomen naar zo'n speciaal gedeelte en werd een beetje ondervraagt door zo'n Maori mannetje.....Diegasten zijn 25 keer zo breed en 44 keer zo lang als een normale wereldburger.....Jezus wat waren die gasten Groot....Maar wel weer grappig om mee te maken!!!! Op zich wel weer lache!!
Nadat ik door de duane was heb ik eerst maar even bekeken door welke deur Margot Donderdag komt....Er was er maar 1 deur dus dat was ook niet moeilijk om daar achter te komen!!! Dan weet ik tenminste waar ik DOnderdag moet zijn!!!!

Daarna even een busje opgezocht die me naar de stad kon brengen....Koste 15 dollar maar gelukkig vond ik een ticket in de machine zelf.....Die had iemand laten liggen dus dat scheelde weer even....Toen ik in de stad was heb ik even een Hostel opgezocht. Toen f een rondje door de stad gedaan nog f tv gekeken en naar men nest gegaan!!!

Zonet ook weer even door de stad gelopen en het mooie hier is dat het een echte 'zeil stad' is!! Heb al even de schepen die aan de America's cup mee hebben gedaann opgezocht en daar ga ik denk ik vandeweek even een wedstrjdje match racen meedoen!!!! Echt super vette schepen!!

Hee ik stop der weer mee!!

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!! Bedankt voor alle reacties!! super gewoon!!!

Oja en nog ff dit: Het volgende berichtje komt van ons tweeen!!!! Ook wel leuk dacht ik zo!!

See ya Buddies!!!!

Groetjes Sytze!!

  • 25 Maart 2007 - 10:40

    Go!!:

    Waarschijnlijk één van de laatste reacties van mij nu op je site!! Nog echt maar heeel kort hoorrr, Kussssss Go

  • 25 Maart 2007 - 11:35

    Jari:

    Hey Apatte Sytze hey,
    Moai jong, dast dien wyfke wer sjocht ynkoarten. nog in pear wiikjes dan bist al wer werom, dan kinne we wer nei NOA om de hiawattha te dunsjen. Wistest do eins al dat se tsjinwurdig de hiawattha jatten ha fan us.... Allinnig nimme se it no Jumpstyle hahahaha

    Juster ien NOA weest, as in dweil sa dronken... en toen op de weromreis op it saailan kosste it my ek nog 75 euri omdat ik tsjin in hokje stie te miigen. Ik sei tsjin dy man: t hat in fermogen kostte al dat bier yn mien liif, en no foar leechjen wer betelje man do bist net wiis... oyoyoyoy

    tot snel soan!!

  • 25 Maart 2007 - 19:10

    Ronald En Nynke:

    Hey pumba,

    Hielendal fette shit kearel, dast it sa nei dyn sin hast. Te gek fansels dast sokke moaie aventoeren belibbest. Wy hawwe noch nea op in fleanfjild stien te stressen omdat we us boardingpass kwyt wiene. Wat wolst no noch mear.

    Meitsje der noch mar wat moais fan de lêste maand mei dyn wyfke. En dan sjoche we elkoar wol wer yn it skoane heitelân.

    Dikke tut Ronald en Nynke

  • 25 Maart 2007 - 19:32

    Wieger En Sietske:

    Hoi Sytze,

    Kinst foar peaske noch in boat skjin maitsje ? mar ik tink dasto leaver mei dyn bealich op it strân fan Nei Seelân leist. Dat jimme tegeare mar in protte
    wille en belibbje meie.

  • 27 Maart 2007 - 11:57

    Floortje:

    Heey Sytze!

    Je zit er alweer een half jaar las ik in je vorige bericht! Gaat snel! Ik volg je verhalen nu een maand of 4 en het is echt leuk om te lezen! Mooi dat je het zo naar je zin hebt! Als ik de foto's zie, kan ik me dat wel heel goed voorstellen ;). Het zonnetje begint hier eindelijk ook een beetje goed te schijnen, dus ik ben nu al iets minder jaloers op je :P.
    Heel veel plezier nog!

    Dikke kus, Floortje

  • 27 Maart 2007 - 15:11

    Omke:

    ik ha dyn wyfke troffen by ja suster nee suster (fun it leuk dat se der wie)leuk en aardich mokkeltsje dy halde we der by.
    Nog in noflik leste stikje fan dyn grutte reis.

    groetnis Bert

  • 27 Maart 2007 - 16:40

    Aukje:

    Hé Sytze,
    De groeten oan Frodo, Bilbo, Gandalf, Gollum en de rest.

  • 28 Maart 2007 - 04:41

    Jasper:

    Allo Große Freund! wie gehst jah? du hast weer ein mooi verhaal geschreven jah! Moest dei ook nog gegen die mauer oder..well We'll keep in touch, have fun at the movies tonight, i know i will even if its by myself lol.. Take care buddy, Cheers Herr Flick

  • 28 Maart 2007 - 09:23

    Hidde:

    Sytze ik zie dat alles toppie met je gaat!
    Ik vond het prachtig om een paar weken met je te werken! Jongen geniet in NEw Zeeland en we zien mekaar in NEderland!

  • 28 Maart 2007 - 11:41

    Willeke:

    hey,
    Ook Australie verlaten snik snik,
    maar weer een nieuwe uitdaging NZ voor jou en ik zit in Thailand.
    En eindelijk je meisje weer zien!!
    Happy travels!
    dikke kus

  • 28 Maart 2007 - 17:26

    Trynke:

    heey spetter!
    Ik ha hjoed dyn freundinsje op it flytug setten!
    Se is underwijs!!
    Geniet ervan!
    We belje!!
    dikke tut dyn suske

  • 28 Maart 2007 - 19:04

    Wieteke:

    oeiii GO komt naar je toe!!! enjoy!!! tút wieteke

  • 28 Maart 2007 - 19:51

    Auk..:

    Hee Sytz:)

    Hoop dast 'n super tiid hast der meii Margot ;) mar dat sil wol los rinne toght ik.. Wol efkes mooie foto's meitsje der heaa:D Nou neefke.. Geniet ervann:) Tot oer 'n maandsjee..;)

    Xxx Aukje..

  • 29 Maart 2007 - 00:04

    Go!!vanuit Singapore:

    Sytss, kom hoor!!! nog 9,45 vliegen en dan ben ik bij je!!!

    kusss go

  • 29 Maart 2007 - 21:59

    Ellen:

    Hey Sytze, noch eefkes en dan wer op nei it heitelân. Geniet noch even foar 200% mei dyn freondinne yn Nij Sélân!!! Oant gau yn Fryslân!

  • 30 Maart 2007 - 01:42

    Meester Prikkebeen:

    Hey Friesse gek,

    Route in NZ al uitgestippeld ... geen Worries he !! Veel plezier nog met Margootje !!

    Greetz Ex-collega Roelie !!

    Ps. wannier "skoetjesiele" ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Bijna weer thuis!!

12 April 2007

Avontuurlijk bezig zijn!!!!!! No Worries!!

03 April 2007

Bay of Islands

30 Maart 2007

Syts en Go herenigd!!

25 Maart 2007

Reis naar Nieuw Zeeland
Sytze

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 85822

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 23 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: