Avontuurlijk bezig zijn!!!!!! No Worries!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sytze Brouwer - WaarBenJij.nu Avontuurlijk bezig zijn!!!!!! No Worries!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Sytze Brouwer - WaarBenJij.nu

Avontuurlijk bezig zijn!!!!!! No Worries!!

Door: Gooo en Sytsss

Blijf op de hoogte en volg Sytze

12 April 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hee daar mensen!!!

Alles goed met jullie?? Hier gaat het top!! Het weer is super (elke dag nog veel zon gehad) Bevalt best!!

We hebben weer onwijs veel beleeft de afgelopen week, we hebben een cave trip gedaan bij de waitomo caves, we zijn naar Rotorua geweest waar we een super mooie Maori show hebben gezien en de geysers daar hebben bekeken, we zijn in Taupo geweest waar ik ben gaan sky-diven en we zijn in het Abel Tasman park geweest waar we aan het Sea kayaken zijn geweest.....En we zitten nu in Kaikoura waar we morgen ochtend om half 6 met de dolfijnen gaan zwemmen!! Klinkt wel beter he!!??

De Waitomo caves waren echt super mooi! Het waren van die lime steen grotten waar we in waren.We moesten klimmen, abseilen en zwemmen om door de grot te komen en alles te kunnen zien. Was echt gaaf. We zaten iets van 60 meter onder de grond!! Heel appart dus. Ook waren er spinnen......Die Go best wel groot vond.....Hier laat ik het dus maar bij.....haha....We zetten er nog foto's op zodat jullie kunnen zien hoe het daarbinnen was!! echt mooi!!

Na de Waitomo caves zijn we naar Rotorua geweest waar we de 'hot pools' en de geysers hebben bekeken. Ook heel appart. Toen we in Rotorua aankwamen stonk het daar echt onwijs naar al die dingen een soort van rotte eieren geur hing er echt over heel dat dorp....mmmmmmmmmm....De savonds van de dag dat we er aankwamen zijn we nog naar een Maori show geweest met eten en alles erbij!! Echt gaaf om te zien. Ze deden heel veel met dans en beelden daarin van alles uit!! Ze vertelden over hoe men vroeger leefde en over de 'Maori Warriors'....Vroeger als de Moari's een gevecht hadden en er werden mensen gedood van de tegenstander werd deze opgegeten!! Appart levenspatroontje dus.....

Na Rotorua was Taupo aan de beurt!!!!
Was een gaaf stadje en ik had besloten om daar te gaan Sky-diven!! Ik kan jullie vertellen dat ik bijna nog nooit zoiets vets heb gedaan!! We sprongen met 6 koppels dus het vliegtuig zat al aardig vol....Ik mocht als laatste instappen, dat hield automatisch in dat ik er als eerste uit mocht.....We sprongen vanaf 12000 feet dat is van 3,6KM hoogte!! naarmate we hoger kwamen ging het hart telkens even wat sneller kloppen terwijl ik daar eerst weinig last van had.... Mijn spring Buddy zei dat wanneer de deur openging ik op de rand van de uitgang mocht gaan zitten....Het leuke was dat het allemaal gefilmd is de camerman hing al uit het vliegtuig, toen die sprong gingen wij er meteen achteraan. Dat was echt zo'n super gevoel!! Je pleurt met 200 km per uur naar beneden en het uitzicht is vet!!!! Maar ik foto's en alles dus die zetten we erop hoor!!!!

na taupo zijn we via wat scenic spots en andere mooie dingen naar Wellington gereden om daar vervolgens de boot te pakken naar het zuider eiland!!

Eenmaal op het zuidereiland besloten we om eerst het Abel Tasman park te bezoeken!! Dit gingen we doen met een Kayak over de zee!! We zaten met zen tweeen in een kayak (ja dit ging goed) We hebben super veel mooie eilandjes en strandjes gezien!! Mooie natuur en veel veel water!!! hebben we ook foto's van dus dan kunnen jullie weer even kijken hoe het hier is!!

Ja, geloof het of niet, maar na deze update van syts, moest ik ook nog even wat schrijven, dus ik zal even the missing spots vertellen....
Komen ze!! Toen we de maori show hadden geboekt, kregen we free tickets voor het wildprak. Hier konden we 5 weken oyude leeuwenwelpen aaien! Vet liefff, en daarna nog even wat geiten en schapen en andere beesten gevoerd.... en nog even naar het leeuwenpark geweest!! Zulke mooie beesten zijn dat he, die leeuwen dan, die leeuwinnen zijn nie zo mooi.

In Roturua sliepen we in een bed&breakfast, met vet mooi uitzicht van de berg op het stadje(en het stonk daar ook minder). Dat was ook wel een keer leuk om te doen, maar was voornamelijk omdat alles vol zat afgelopen easterdays. Hadden we even vergeten dat iedereen dan vrij was. In Taupo was ook alles volgeboekt. 50km verderop op een camping was nog een unit vrij..dus wij daar 2 nachten geslapen. Nou als je daar een foto van ziet lach je je dood!! Haha, was zo primitief dat.Waren bedden vanuit de oorlog, dus die hadden we even aan de kant geschoven en de matrassen op de grond gelegd....

Morgen hebben we weer een dolphin swim geboekt!! Hopen dat nu eindelijk echt met ze gaan zwemmen!!Gaan al om 5.30weg, dus lekker koud!!Hoop dat die beesten al wakker zijn dan, en dat ze zo vroeg in de ochtend al willen spelen!! Anders moeten we ze ff wakker maken vind ik!!

Het landschap is hier zo super!! Voor degenen die nog geen vakantiebestemming hebben uitgezocht komende zomer, dan weet ik nog wel een landje, Nieuw Zeeland genaamd!! haha,

Verder gaan we komende weken nog veel meer meemaken!!Dus genoeg leesplezier nog de komende weken!! Zullen alvast iets minder verhalen erop zetten, dan kunnen jullie alvast wat afkicken!!Haha, want over 2 weken is ie weer thuis hoorrrr!!!

Nou wij hopen dat het weer hier nog even super blijft!!! haha!!

Haere Ra en Greets Syts en Go


Ps. die spinnen in die grotten waren echt megagroot!!zo groot als mn hand! Serieus hoor, en ze leefden ook nog!!

  • 12 April 2007 - 06:14

    Jasper V:

    hey buddy, ziet er allemaal mooi uit, leuk verhaal en mooie foto's!! hou je haaks jonge, en groetjes aan Margot..

    Cheers

  • 12 April 2007 - 07:12

    Pieter:

    The sky is the limit!!!!!!!!!!!
    Mar skûtsjesilen is ek super top, haha!!!!

  • 12 April 2007 - 12:13

    Todeboooooooooo:

    YOYOYOOOOOO...ik zeg; GOED BEZIG!! ga maximaal daar in superduper new zealand..spring..spring ook de bungy!! ;) geniet ervan!! ik krijg er de kriebels van!! klasse!! hang um loose samen!! x

  • 12 April 2007 - 12:53

    Ronald:

    Hey luitjes

    Wat een verhalen man. Niet te geloven wat jullie daar nu allemaal beleven. Helemaal te gek. Ziet er ook gelikt uit die skydive muts. Staat je goed. haha.

    Jullie moeten je nog maar ff flink vermaken met z'n tweetjes. Hoewel ik daar eigenlijk ook niet over in zit.

    HAVE FUN IN THE LAST TWO WEEKS.
    GREETZ

  • 12 April 2007 - 12:53

    Ronald:

    Hey luitjes

    Wat een verhalen man. Niet te geloven wat jullie daar nu allemaal beleven. Helemaal te gek. Ziet er ook gelikt uit die skydive muts. Staat je goed. haha.

    Jullie moeten je nog maar ff flink vermaken met z'n tweetjes. Hoewel ik daar eigenlijk ook niet over in zit.

    HAVE FUN IN THE LAST TWO WEEKS.
    GREETZ

  • 12 April 2007 - 15:52

    Vroomkes:

    Tjonge, jonge wat een spannende avonturen allemaal! Veel plezier nog!

    Groeten

  • 13 April 2007 - 07:28

    Wieteke:

    Vet hoor allemaal!!! wat ziet t er fantastisch uit op de foto's, ik kan me voorstellen dat het een aanrader is!! vee; plezier nog de laatste weken!! doei doei kuzz wiet

  • 13 April 2007 - 08:03

    Roelie:

    Hey Maat en Go, gaat nog steeds van een leiedakje ....

    Skydiven toch beter als skûtsjesilen ...??

    Geniet nog de laatste weekjes !!

    Greetz Roelie

  • 13 April 2007 - 10:30

    Chantal, Joris, Finn:

    Wat een gave foto's, ik zou zo naar jullie toe willen! Geniet er van daar aan de andere kant van de wereld (maar dat is geloof ik een overbodige tip..). En ga zo door met foto's en tekst op internet te plaatsen waardoor wij in Nederland alleen nog maar jaloerser worden!

    Liefs uit Woubrugge,


  • 13 April 2007 - 12:12

    GGZ:

    Have fun!!
    Groeten van ons allemaal!!!!

  • 14 April 2007 - 06:52

    Monique:

    Hoi Sytze en Margot,
    Wat ziet dat er prachtig, spannend en avontuurlijk uit. Leuk dat jullie zo genieten. Jammer Margot, die slip of the tongue over mijn soortgenotes, de leeuwinnen. Is hard aangekomen, haha!
    Groetjes, Monique & Guus

  • 15 April 2007 - 13:01

    Kim:

    Heej schat!
    Goed om te horen dat jullie het saampjes zo naar jullie zin hebben! Mooi land he!
    Ik ben gewoon al thuis..raar!!
    Maar ook wel weer heel leuk!!
    Zie je in Hollandia..gaan we samen met jullie twee en harmen wat drinken ergens in NL!haha!

    Kus

  • 16 April 2007 - 16:32

    Noukie!:

    MARRRRRR SYTZZZZZZZZZZ!!! hai hai Ziet er gaaf uit man allemaal jaloehooooerrssss!! hihi. Mooi dat jullie het helemaal fijn hebben saampjeS!
    Als jullie terug zijn moeten jullie maar even een bezoekje brengen in mijn nieuwe appartmentje dan zal ik eens een heerlijk diner voor jullie klaarmaken!!
    Miss you guys! dikke knuffels! en nog meer dikke knuffels kussss

  • 17 April 2007 - 20:24

    Hidde :

    Yo sytsema!
    Ik zie dat alles top gaat das mooi!
    Geniet er nog maar van samen met Margot want voor je t weet zit je weer in Holland.
    We doen toch wel een biertje als je terug bent?
    NOu we spreke mekaar.
    No worries MATE!
    Hidde

  • 20 April 2007 - 08:58

    Willeke:

    het ziet er echt te vet uit!! geniet nog maar ff daaro! en tot snel!! xx

  • 20 April 2007 - 19:05

    Roely :

    Zo. Ik was al jaloers, maar na deze verhalen helemaal. Wat een land... Het staat op mijn lijstje, voor ik oud en krakkemikkig ben ga ik persoonlijk kijken of jullie wel de waarheid hebben verteld.
    Hé houd je haaks, geniet van alles en van elkaar.
    Gulle groeten en veel liefs, Roely.
    Oh ja, Sytze, ik heb een nieuwe voordeur, dus er kan weer geschilderd worden.

  • 22 April 2007 - 22:15

    Ellen:

    Hey Sytze en Margot, geniet nog even lekker van jullie laatse dagen down under. No worries, hier schijnt de zon ook en 30 april weer de eerste wedtrijd, ben je erbij Sytze?

  • 23 April 2007 - 10:57

    Go!:

    Nog 14uur vliegen + nog wat tyd er naast en ik ben weer thuis!En dan wachten tot je weer thuis bent!! Goeie reis morgen naar sydney en overmorgen via-via-via naar Amsterdam!!Recht me armen in(weer!!)

    Toppp!!!

    Kusss voor jou lieverdd!!!

    Liefs Go

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2007

Bijna weer thuis!!

12 April 2007

Avontuurlijk bezig zijn!!!!!! No Worries!!

03 April 2007

Bay of Islands

30 Maart 2007

Syts en Go herenigd!!

25 Maart 2007

Reis naar Nieuw Zeeland
Sytze

Actief sinds 20 Aug. 2006
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 85822

Voorgaande reizen:

20 September 2006 - 23 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: